Kolege, imate li preporuku koji ballistic software koristiti?
Da se moze instalirati na lap top.
Da ima mogucnost konverzije jedinaca: fps - m/s, moa - mrad, metri - yardi,
itd..
Komercijalni?
Ili freeware?
Link za download?
Ako koristite neki, mozete li dati neke komentare?
BALLISIC SOFTWARE
BALLISIC SOFTWARE
Turn better into best!
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Re: BALLISIC SOFTWARE
STRELOK, Bryan Litz, Lapua.....itd....
Mene strelok zadovoljava u potpunosti.
Mene strelok zadovoljava u potpunosti.
Nemoguće je Nemoguće
- technotronic
- Stožerni Narednik

- Posts: 677
- Joined: 23 May 2013, 14:08
- Location: Petrofsko
- Contact:
Re: BALLISIC SOFTWARE
pitanje: a kaj je to ballistic software?
Re: BALLISIC SOFTWARE
To ti je nesto ko i padobran.
Ako ga nemas, vjerojatno ti ni ne treba.
Ako ga nemas, vjerojatno ti ni ne treba.
Turn better into best!
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
- technotronic
- Stožerni Narednik

- Posts: 677
- Joined: 23 May 2013, 14:08
- Location: Petrofsko
- Contact:
Re: BALLISIC SOFTWARE
onda ću nastaviti živjeti u blaženom neznanju 
Re: BALLISIC SOFTWARE
Turn better into best!
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Re: BALLISIC SOFTWARE
Za igranje s balistikom i osnovne jednostavnije izracune dobar je i ovaj Hornady balisticki kalkulator.Ne treba instalirati,racuna online.Radi i u metrickom sustavu.
http://www.hornady.com/ballistics-resou ... calculator
http://www.hornady.com/ballistics-resou ... calculator
Re: BALLISIC SOFTWARE
Hornady koristim i dobar je, a ovo je zanimljivo za laptop kome treba (a da nema signala).
Turn better into best!
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Support your local gun shop!
E. Hemingway: "I never knew of a morning in Africa when I woke up and was not happy.”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


